Reklamy emitowane w systemie Yandex Direct nie rozpraszają użytkownika, a są swego rodzaju uzupełnieniem treści z jakimi ma on styczność na danej stronie www. W przypadku reklamy kontekstowej użytkownikowi wyświetlają się tylko reklamy bezpośrednio związane z tym, co go interesuje.

Wyniki wyszukiwania yandex direct
Wyniki wyszukiwania Yandex

 

Podstawowe informacje o reklamie w Rosji

Dzięki Yandex Direct możesz:

  • Ustawić własny maksymalny koszt kliknięcia dla swoich reklam;
  • Dostosować swoje reklamy (na przykład określić czas i regiony na wyświetlenia);
  • Wyświetlać statystyki kampanii reklamowych w dowolnej chwili dla dowolnej reklamy, słowa kluczowego lub dnia.

Yandex.Direct wykorzystuje system aukcyjny do zarządzania wyświetleniami reklam. Aby rozdzielać przestrzenie reklamowe między wieloma reklamodawcami, system bierze pod uwagę określone CPC i wydajność każdej reklamy (jej CTR).

Panel yandex direct
Panel Yandex.Direct

 

Gdzie wyświetlane są reklamy?

Reklamy umieszczone za pośrednictwem Yandex.Direct mogą się pojawiać:

  • na stronach wyników wyszukiwania Yandex po każdorazowym wprowadzeniu wyszukiwanego hasła
  • w sieciach reklamowych (Yandex Sieć reklamowa i giełdy reklam)
  • na stronach wyników wyszukiwania Yandex.Maps
  • na stronach wyników wyszukiwania blogów
  • na Yandex.Market
  • na wszystkich stronach ogłoszeń Yandex.Direct dla tych słów kluczowych.

Ochrona przed fałszywymi kliknięciami reklam

Yandex.Direct bardzo poważnie traktuje bezpieczeństwo reklam, które obsługuje. Właśnie dlatego, aby zapobiegać nieważnym (nieuczciwym lub błędnym) kliknięciom, wykorzystuje technologię wielostopniową, która stosuje zarówno automatyczne, jak i ręczne metody filtrowania.

Każde kliknięcie reklamy w czasie rzeczywistym jest analizowane przez filtry automatyczne, które uwzględniają więcej niż dwadzieścia parametrów o różnych czynnikach wpływu i przeliczają wszystkie parametry dla każdego nowego kliknięcia. Te kliknięcia, które Yandex.Direct określa jako nieprawidłowe, są automatycznie odfiltrowywane i nie są uwzględniane w raportach statystycznych. Kliknięcia zidentyfikowane jako nieprawidłowe nie są uwzględniane w statystykach, a reklamodawcy nie są obciążani za nie.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *