Kreacja i strategia
Zdecydowaną zaletą mniejszych zespołów jest fakt, że autorzy oferty są blisko Twojego projektu również podczas jego realizacji. Duża agencja często zachwyca na etapie przetargu, jednak próżno szukać tych samych ludzi już w realizacji. Oni zdobywają kolejnego klienta.
Odpowiedzialność
Współpracując z małą agencją, jest wysoce prawdopodobne, że w kontaktach swojego telefonu posiadasz numer do samego właściciela i w ciągu 2 minut uda mu się postawić całą agencję na baczność.
Elastyczność
Małej agencji łatwiej dostosować się do zmian otoczenia. Jest w stanie przy jednym stole w ciągu kilku minut podjąć decyzje odpowiadające na nowe okoliczności.
Zaangażowanie
“They do a good job or they don’t eat”. To szczera prawda. Każdy klient jest ważny, bo jest ich tylko kilku.
Opieka
Pracownik dużej agencji niejednokrotnie obsługuje 50 klientów i więcej. Nie ma możliwości by każdemu poświęcił odpowiednio dużo czasu. Wyższy budżet reklamowy to wyższy priorytet. W małej agencji klientów jest kilku i każdy jest „doglądany” codziennie.
Najważniejsza linia podziału pomiędzy agencjami przebiega w innym miejscu. Są po prostu dobre i złe. W dobrych pracują z pasją najskuteczniejsi, w drugich Ci, którzy nie dostali się do pracy w tych pierwszych.
Zespół Quality Media